Remarketing
Remarketing je funkce, pomocí které můžete oslovit uživatele, kteří dříve navštívili vaše stránky, a zobrazit jim relevantní reklamy, když jsou na jiných stránkách nebo vyhledávají na Googlu. Pokud uživatelé opustí vaše stránky, aniž by například něco koupili, můžete tyto potenciální zákazníky pomocí remarketingu oslovit, až budou prohlížet jiné stránky. Dokonce jim můžete zobrazit reklamní sdělení šité na míru nebo zvláštní nabídku, která je přiměje, aby se vrátili na vaše stránky a dokončili nákup.
Remarketing vám umožní adresovat správné sdělení správným uživatelům v ten správný okamžik Funguje to tak, že přidáte úryvek kódu (značku pro remarketing) na všechny stránky svého webu. Když pak kupující navštíví váš web, budou přidáni do seznamů uživatelů pro remarketing. Později tyto potenciální kupující můžete oslovit, až budou vyhledávat na Googlu nebo prohlížet jiné webové stránky.
Remarketing můžete používat různými způsoby – záleží na typu webu, který provozujete, na vašich obchodních cílech a na typu kampaně.

Příklad
Řekněme, že prodáváte tenisové boty. Pomocí remarketingu můžete na webech v reklamní síti zobrazovat reklamy na pánské tenisové boty lidem, kteří dříve na vašem webu navštívili sekci pánských tenisových bot. Tyto reklamy jim také můžete zobrazovat, když vyhledávají pánské tenisové boty.
Pomocí dynamického remarketingu můžete zobrazovat dynamicky vytvářené reklamy nabízející relevantní produkty lidem, kteří navštívili sekci pánských tenisových bot na vašem webu, když si prohlížejí jiné stránky na internetu. Když chcete použít tyto remarketingové možnosti, umístíte zvláštní značku na všechny stránky na svém webu a potom v AdWords vytvoříte seznam pro remarketing pro stránky ze sekce tenisových bot na vašem webu.
(zdroj: Google Adwords)
|