Reklama ve vyhledávačích
Navrhneme a zrealizujeme pro vás kampaň ve vyhledávačích. Hlavním reklamním kanálem je PPC reklama. Další možnosti jsou zápisy ve fiemních katalozích, firemní zápis místa, propagace vašich stránek na sociálních sítích a další.
Každá reklamní kampaň je jiná, proto není možné přesně stanovit cenu. Orientační ceny naleznete v našem ceníku. Pro konkrétní cenovou nabídku nás kontaktujte!
Co znamená PPC?
Jedná se o reklamní formát, kde platíte pouze za proklik. To znamená za potenciálního klienta, který vstoupí na vaše stránky. Důležitými faktory je především vhodně zvolené klíčové slovo (slovo, na které se bude vaše reklama zobrazovat) a maximální cena za proklik.
Nejvýznamějšími společnostmí na českém trhu zabývající se PPC reklamou patří Sklik (Seznam.cz), Adwords (Google.cz).
Dalším reklamním formátem, který funguje na principu PPC je intextová reklama (podtržená slova v textu článků). Provozuje například společnost BillBoard.
![Sklik](sklik_hp.png)
Sklik
Sklik je reklamní systém, ve kterém inzerent platí za proklik na inzerát. Tyto inzeráty se po zadání klíčového slova do nejpoužívanějšího českého vyhledávače zobrazují na všech stránkách výsledků vyhledávání Seznamu. Inzeráty Skliku jsou velice přesně zacíleny a oslovují každého uživatele jednoduše podle toho, co zrovna hledá.
Adwords
Reklamy AdWords se zobrazují současně s výsledky hledání ve službě Google. Při vytváření reklamy AdWords si můžete vybrat klíčová slova, po jejichž zadání se zobrazí vaše reklama, a také uvést maximální částku, kterou jste ochotni zaplatit za každý proklik. Platíte pouze tehdy, když někdo klikne na vaši reklamu.
![billboard](logoPreview_cs.png)
Intextová reklama
Reklamní kampaně formou zvýrazňování slov nebo zobrazováním bannerů v článcích. Možnost zacílení dle různých oborů. Fungují na pricipu PPC.
![facebook](facebook_ads.jpg)
Facebook
Reklamní kampaně na sociální síti Facebook. Možnost konkrétního zacílení, oslovení více jak milionu českých uživatelů. Fungují na principu PPC.
|